miercuri, 19 august 2009

Viata in Metrou

Metroul inca nu este administrat in interesul calatorului.
- Sunt magazine in pasajele de legatura
- Puncte de difuzare a presei chiar in mijlocul culoarelor de trecere (lumea, normal, se opreste sa ia ziarul si creeaza ambuteiaje).
Vina este a celor care au autorizat aceste fapte. Din cate stiu, aceste spatii sunt administrate de Sindicatul din Metrorex , liderul fiind in PSD.
- Trenul pleaca din statia de legatura exact in momentul in care soseste fluxul mare de calatori (vezi in Victoria sau Dristor).
- Aerisirea in pasaje si chiar si trenuri este jalnica.
- Nu sunt amenjate culoare pentru sensurile fluxurilor de calatori (macar sageti indicatoare pe podea). Daca de exemplu, in Victoria, la scara de trecere de la M1 catre pasaj s-ar pune sagetile, circulatia s-ar ordona automat si se reduce timpul de eliberare a peronului. (Lucru cerut de ISU - Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta - acesta este motivul pentru care cele 2 scari rulante sunt ascendente in acel loc)

Solutii: masuri de amenjare si administrare.

Macar au redus intervalul dintre trenuri un pic, de la 6-8 minute la 3-5.

Unii calatori nu stiu sa foloseasca metroul.
- Se opresc in dreptul usilor, desi culoarul este liber. In sectiune transversala, acesta permite 6 oameni:2 pe scaun si 4 in picioare.
- Cand stau pe scaun, nu isi retrag picioarele sub acesta. Plus ca nu se reazama corect de spatar, si nu isi dau seama ca isi deformeaza colona vertebrala.
- Citesc in metrou, ocupand spatiu si stricandu-si ochii.
- Stau pe partea stanga a scarilor rulate, citesc in timp ce merg, se opresc in mijlocul culoarelor.
Solutii: anunturi si afisaje educative

De ce sunt puse indicatoare cu "Fotografiatul interzis" desi acum se pot face poze si cu telefonul mobil ?

De ce nu este permis accesul cu bicicleta (nu 'pe'), putand fiind considerata ca orice bagaj ?

Daca mai sunt si altele, poate apar in comentarii.
Salutari celor de la http://metroulgreu.blogspot.com/.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu